U priloženom audio snimku možete poslušati analizu protekle kampanje za lokalne izbore u Bosni i Hercegovini koju je još u oktobru prije Izbora, pripremila Alisa Vrabac, iskusni bh. ekspert u oblasti političke komunikacije i neverbalne komunikacije. Vrabac se ovdje osvrnula na izglede plakata, poruke koje su došle preko njih, na ponašanje političara tokom kampanje i njihove verbalne poruke. Također je uporedila bh. kampanju sa američkim i evropskim standardima koji se danas primjenjuju u oblasti političke komunikacije i predizbornih kampanja, te kako bi se oni mogli prenijeti i primijeniti u Bosni i Hercegovini. Vrabac je također istakla i neke pozitivne primjere koji su obilježili ovogodišnju predizbornu kampanju u BiH. Mora se istaknuti da je ona jedna od prvih koja se počela baviti izradom ovakvih analiza u BiH, i samim time se moze svrstati u trend settera u oblasti komunikologije, čime otvara jednu novu dimenziju u razumjevanju političkog života ne samo u BiH nego i šire.

________________________________________________________________________________________________

Alisa Vrabac
Alisa Vrabac

Autor: Alisa Vrabac

Dipl komunikolog masovnih komunikacija, Pennsylvania State University 1999

Trener i predavač iz oblasti komunikacije s masama, odnosa s javnostima (PR), interne komunikacije, političke komunikacije, neverbalne komunikacije, korporativnih komunikacija, javnih nastupa te drugih srodnih komunikacijskih i poslovnih vještina. Radi analize neverbalne i verbalne komunikacije, kampanje i političku komunikaciju u BiH i inozemstvu, posebice u USA i Bliskom istoku. Nedavno je boravila u USA gdje je u saveznoj državi Michigan radila u okviru kampanje Baracka Obame za reizbor u Bijelu kuću.