Emir Suljagić, kandidat DF-a za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH, proteklog je vikenda uspio na veoma jednostavan način izgubiti glasove velikog broja mladih ljudi građanske i bošnjačke provinijencije. Naime kako je javnosti poznato da je direktna, neposredna i otvorena komunikacija s biračima jedan od najvažnijih elemenata kampanje tako su društvene mreže došle kao dobar alat za takvu komunikaciju. Suljagić je u subotu otvorio Twitter nalog (@suljagic2014) i njegov tim je odmah pristupio praćenju solidnog broja korisnika Twittera u BiH i izvan BiH. Međutim onda je napravio grešku u koracima.

Greška u koracima je to da je odmah nakon prvih pitanja, kritika i opaski na njegov račun brže bolje on ili njegov tim koji će voditi njegovu kampanju na društvenim mrežama brže bolje odlučio prestati pratiti iste one koje su počeli pratiti malo ranije. Autor ovih redova je bio jedan od tih koje je Suljagić počeo pratiti i onda ekspresno otpratiti bez da sam uspio razmijeniti s njim i jedan jedini tweet.

Suljagiću morati biti jasno da će ovim potezom od sebe otjerati sve one koji su u njemu možda i vidjeli kandidata koji bi mogao biti opozicija jednom od mainstream kandidata poput Radončića, Izetbegovića ili Bakira Hadžiomerovića. Od njega se očekivalo da se neće kriti, da će biti otvoren i spreman na raspravu ma kako da bila žestoka, kritička ili pozitivno orijentisana. Potez kakv je povukao Suljagić pokazuje nam da ni on nije onaj kakvim se predstavljao niti da su ljudi koji su u njegovom timu dovoljno osposobljeni da se koriste društvenim mrežama ili da znaju njihovu vrijednost.

Sad može očekivati da će kritičko mišljenje o njemu ne samo od običnih ljudi nego i od profesionalaca koji se koriste ovom društvenom mrežom biti puni drugačije i puni intenzivnije, jer je svim tim ljudima rekao da nema namjeru s njima razgovarati i razmjenjivati mišljenja. Nakon ovog se od potencijalnog mezimca na društvenim mrežama pretvorio u još jednog člana grupacije u kojoj se nalaze svi ostali političari iz BiH, a to je da je tu samo da bi se samoreklamirao i ništa više od toga.

Ali možda jednog dana dočekamo da će bh. političari naučiti i koristiti društvene mreže i uvidjeti prednosti ovog načina komuniciranja ne samo u vrijeme kampanje nego i izvan nje u cilju kreiranja bolje strategije, novih pravaca razvoja BiH i konačnog pomjeranje zemlje prema modernom svijetu. Političari u BiH, trebaju prestati biti ono što je Suljagić dokazao da jeste, a to je balkanci koji su zaostali u prošlom stoljeću i još uvijek politiku vide kao sredstvo punjenja vlastitih džepova.

 

Advertisements